پس از رسوا شدن کومله و ناکامی در جعل شناسنامه آژوان کیانی تقلبی، این بار کومله به فتوشاپ پناه برد!+ فیلم

آکام نیوز: گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان که چند روزیست دچار یک رسوایی بزرگ شده، پس از لو رفتن جعل شناسنامه فردی موهوم به نام آژوان کیانی، این بار از طریق القای اینکه ویدیوی اظهارات ابوالفضل گراکوئی که آکام نیوز منتشر کرده بود فتوشاپ است دست به جعل و سندسازی هم زد.

به گزارش آکام نیوز، در روزهای اخیر، آکام نیوز فاش کرد که جوانی که این گروهک از او بعنوان آژوان کیانی اهل مریوان نام برده که گویا در یک درگیری مسلحانه کشته شده و این فرد عضو کومله زحمتکشان کردستان بوده، اصولا وجود خارجی ندارد و این گروهک از عکس های یک جوان کرجی بعنوان شهید خود استفاده کرده بود.

پس از افشای این رسوایی بزرگ برای کومله زحمتکشان، ریبوار دارسیران که پیشمرگ کومله است و متهم اصلی این دروغ پردازی محسوب می شود، در اقدامی ناشیانه و برای سرپوش گذاشتن بر این دروغ بزرگ، دست به جعل شناسنامه زد، جعلی بسیار ناشیانه که در قسمت تاریخ تولد که به قمری درج شده بود، سال ۱۴۴۵ نوشته شده بود، یعنی آژوان مورد نظر ۴ ماهه است!

پس از اینکه برای همگان مسجل شد این شناسنامه جعلی بوده در نتیجه آکام نیوز حقیقت را برملا کرده است، این بار همین شخص که پشت پرده این شهیدسازی دروغین بود،با استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ تصویری، ویدیوی اظهارات این جوان کرجی را دستکاری کرد تا به مخاطب القا نماید که ” این فیلم از طریق یک منبع به دست ما رسیده و آکام نیوز فتوشاپ کرده بود”!!!

این در حالی است که این گروهک حاضر نشد در مورد اینکه چرا شناسنامه این جوان را جعل کرده بود به مردم توضیحی بدهد و بجای توضیح، باز هم همان اشتباه را به شیوه دیگری تکرار کرد.

گرچه حتی اعضای کومله نیز متوجه حقیقت ماجرا شده اند که چنین جوانی وجود خارجی ندارد اما بار دیگر تکرار می کنیم، هر شخصی می تواند به روستایی که کومله زحمتکشان کردستان مدعی شده این جوان اهل آنجاست و به اصطلاح در درگیری کشته شده، مراجعه نماید و با یک تحقیق جزیی از اهالی روستا متوجه کذب بودن این سناریوی کومله زحمتکشان خواهد شد.

در پایان توجه شما را جلب می کنیم به ویدیویی که کومله زحمتکشان کردستان ساخته تا به مخاطب القا کند آکام نیوز، ویدیوی فتوشاپ شده منتشر کرده بود!

و باز هم قضاوت با شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا