واکنش رئوف بانه پیشمرگ قدیمی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران و مدیر مرکز پیشمرگان قدیمی کومله به خبر دروغ کشته شدن آژوان کیانی از سوی گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان+سند

آکام نیوز: افشاگری آکام نیوز در خصوص خبر دروغ گروهک تروریستی کومله در ارتباط با مرگ شخصی غیرواقعی به نام آژوان کیانی، بازتاب های گسترده ای به دنبال داشت.

به گزارش آکام نیوز، اکثریت قریب به اتفاق اعضا و هواداران کومله هم متوجه کذب بودن این خبر کومله در راستای پروژه شهیدسازی شدند خصوصا پس از آنکه کومله برای گول زدن اعضای خود، دست به جعل شناسنامه هم زد و شناسنامه ای به نام آژوان کیانی با تاریخ تولد ۴ ماهگی! تولید کرد و همه اعضا و هواداران این گروهک نیز متوجه رسوایی های یکی پس از دیگری این گروهک شدند.

در این بین واکنش رئوف بانه از پیشمرگان قدیمی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران و مدیر مرکز پیشمرگان قدیمی کومله قابل توجه بود.

رئوف بانه خطاب به دروغگویان گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان(طیف رضا کعبی) نوشت؛

این طرح(شهیدسازی از یک زنده) احتمالا سیاست طرح ریزی شده آنها در ساعات آخر برگزاری کنگره شان بوده! وقتی خیلی به عقرب فشار وارد شود، خودش را نیش می زند!

کنایه رئوف بانه به خبرهای کذب گروهک رضا کعبی در خصوص کشته شدن یکی از نیروهای مخفی آنها به نام آژوان کیانی (ابوالفضل گراکوئی) در مریوان است که این خبر از اساس کذب بوده و چنین شخصی وجود خارجی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا