تودهنی محکم دولت سوئد به گروهک های تروریست و ضد انقلاب/ حمید نوری آزاد شد/ حمید نوری آزاد شد/آزادی حمید نوری مرهون تلاش نیروهای امنیتی بود

آکام نیوز: دولت عمان اعلام کرد که در نتیجه درخواست دولت‌های ایران و سوئد از سلطنت عمان برای میانجیگری در پرونده زندانیان موجود در ۲ کشور، تلاش های عمان منجر به توافق میان ۲ طرف برای تبادل زندانیان شد.

به گزارش آکام نیوز، امروز-شنبه- زندانیان ۲ طرف از تهران و استکهلم به مسقط انتقال داده شدند تا اقدامات لازم برای بازگشت آن‌ها به کشورهایشان انجام شود و در نهایت عصر امروز حمید نوری وارد تهران شد.

ساعاتی قبل از بازگشت حمید نوری به کشور، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه نیز در پیامی در شبکه ایکس نوشت: خرسندم به اطلاع ملت عزیز ایران برسانم آقای حمید نوری که از سال ۹۸ در سوئد در بازداشت غیر قانونی به سر می برد، آزاد و تا ساعاتی دیگر به کشور بازخواهد گشت. این موفقیت مرهون تلاش همکارانم در قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، وزارت خارجه، به خصوص برادرم شهید دکتر امیر عبداللهیان، می باشد.

از وقتی حمید نوری در سوئد بازداشت شد، گروهک های ترویست و ضد انقلاب دوشادوش منافقین، به جشن و پایکوبی مشغول شدند و به هواداران خود وعده می دادند که بزودی همه مقامات ایرانی دستگیر خواهند شد و این تازه شروع ماجراست!

اما این خواب و رویاهای ضد انقلاب که به کشورهای اروپایی بسیار دل بسته بودند، زیاد طول نکشید و دولت سوئد در نهایت حمید نوری را آزاد کرد تا گروهک های تروریست و تجزیه طلب بدانند که اینجا ایران است و نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، هرگز از دشمنان شکست نخواهد خورد و باز هم این ملت ایران هستند که در جنگ با دشمن، پیروز می شوند.

آکام نیوز، آزادی حمید نوری را به رهبر معظم انقلاب، خانواده ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا