وقتی اعضای کومله هم متوجه ساختگی بودن شناسنامه آژوان کیانی(تقلبی) می شوند/ حذف کامنت انتقادی عضو کومله پس از اطلاع از جعل شناسنامه توسط کومله زحمتکشان+ سند

آکام نیوز: پس از افشاگری آکام نیوز در خصوص کذب بودن خبری که کومله منتشر کرده بود و در آن مدعی بود یکی از نیروهای تشکیلات مخفی این گروه به نام آژوان کیانی اهل مریوان در درگیری با نیروهای نظامی و امنیتی کشته شده، این گروهک برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی بزرگ، وقتی مدرکی نداشت، دست به جعل زد تا به هر شکل ممکن، وانمود کند شخصی که وجود خارجی ندارد در راه کومله کشته شده است!!

به گزارش آکام نیوز، این گروهک در اقدامی بسیار عجیب و شتابزده و کودکانه، از طریق برنامه های ادیت، شناسنامه ای سراسر اشتباه با تاریخ تولد ۴ ماهگی! به نام آژوان کیانی خلق کرد!

این شاهکار کومله با واکنش اعضای این گروهک نیز روبرو شد، اعضای این گروهک در پیام هایی خطاب به سران کومله زحمتکشان، خواستار پاسخگویی رضا کعبی شده و از این گروه درخواست کردند تا از مردم عذرخواهی کنند اما این گروهک حاضر به عذرخواهی نشد.

یکی از اعضای کومله ذیل خبری که در آن این گروهک، شناسنامه جعلی را منتشر کرده بود خطاب به این گروهک نوشت؛

ایکاش بخاطر اینکه جواب کانال تروریستی آکام نیوز را بدهید، در این سن(اشاره به اشتباهات در درج تاریخ های تولد و کد ملی و شماره شناسنامه)دیگر شماره شناسنامه وجود ندارد و تنها کد ملی درج می شود.

برخی اشتباهات محرز هم در تاریخ هجری تولد و فونت های بکار برده شده در این شناسنامه ساختگی وجود دارد.

پاسخ آکام نیوز را ندهید، ولی چنین اسناد کودکانه ای را هم نسازید.

این ثابت شده که آنها ضد کرد هستند، تروریستند اما پاسخگویی به آنها(جمهوری اسلامی) به این شیوه ناپسند و غیراخلاقی، تنها این تروریست ها را بزرگ می کند!

شایان ذکر است این کامنت عضو کومله، تنها یک ساعت ذیل پست باقی ماند و پس از اطلاع مدیر پیج کومله(ریبوار دارسیران) از این کامنت انتقادی، بطور کامل حذف و عضو منتقد نیز بلاک شد!

این در حالی است که یکی از شعارهای کومله احترام به نظرات و انتقادات اعضای این گروه است اما همانطوریکه در عمل ملاحظه می کنید، پاسخ انتقاد درست و بجا، حذف و بلاک است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا