هشدار گستاخانه گروهک تروریستی کومله به اتحادیه میهنی کردستان و حکومت اقلیم و جعل عنوان”کردهای مقیم فرانسه”

آکام نیوز: طی روزهای اخیر، رسانه های اقلیم کردستان از جمله هاوولاتی، شار پرس،سبه ی و… در خبری اعلام کردند، دستگاه امنیتی و آسایش اتحادیه میهنی کردستان، پیام سران و رهبران اتحادیه میهنی کردستان را به اطلاع ۳ شاخه کومله رسانده که در آن به این گروهک ها هشدار داده شده باید بر اساس توافقنامه امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دولت عراق و حکومت اقلیم، هر چه سریع تر اردوگاه های اصلی خود را ترک کرده و به مکانی که آنها اعلام کرده اند عزیمت کنند.

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله با گستاخی هر چه تمام تر ضمن دهن کجی آشکار به مقامات حکومت اقلیم و اتحادیه میهنی کردستان در پاسخ اعلام کرده اردوگاه ها را ترک نخواهند کرد و تسلیم این فشارها نخواهند شد!

از طرفی دیگر، اتحادیه میهنی اعلام کرده در صورت مقاومت، به نیروی نظامی متوسل خواهند شد و به زور آنها را از این اردوگاه ها خارج خواهند کرد.

موجر که حق مسلم خود است دیگر مستاجر را نپذیرد، اما مستاجر با گستاخی حاضر به تخلیه ملک موجر خود نیست و این از عجایب روزگار است.

اما نکته قابل توجه جعل عنوان گروهک تروریستی کومله است!

شارپرس اقلیم کردستان بیانیه ای منتشر کرد که در آن عنوان کرده این بیانیه کردهای مقیم فرانسه است که در آن حسابی برای حکومت اقلیم و اتحادیه میهنی خط و نشان کشیده و اعلام شده که کومله ها اردوگاه ها را ترک نمی کنند و شما در زمین دشمن بازی می کنید!

در این بیانیه موهوم آمده است که این اردوگاه ها نظامی نیست، و آدم های معمولی و غیرنظامی در آن زندگی می کنند و مردم کردستان عراق هم بشدت از وجود آنها خوشحال هستند!

این در حالی است که هم اکنون در اردوگاه های کومله ها، همه نیروهای تا دندان مسلح پیشمرگ حضور دارند، نگهبانی می دهند، مانور نظامی برپا می کنند، دوره های آموزشی تروریستی برگزار می کنند و خبری از حضور آدم های غیرنظامی نیست!

کومله زحمتکشان کردستان هم از طریق نیروهای ترور خود موسوم به مبارزان پرچم سرخ کومله، ملت ایران را به ترور و بمب گذاری تهدید می کنند.

در خصوص مردم کردستان عراق هم بارها در رسانه های اقلیم کردستان دیده ایم که مردم و خصوصا اهالی زرگویز و زرگویزله، بشدت از وجود و حضور این تروریست ها در روستاهای خود ناراضی هستند و بارها شکایت های متعددی از آنها کرده اند.

اما این گروه موسوم به کردهای مقیم فرانسه چه کسانی هستند؟!

این افراد در واقع همان نیروهای کومله هستند که به نام کردهای ایران و کردهای مقیم فرانسه برای حکومت اقلیم و اتحادیه میهنی خط و نشان می کشند که در صورت لزوم آکام نیوز، هویت تمام این افراد را فاش خواهد کرد تا مشخص شود آیا اینان واقعا کردهای عادی ایران هستند یا عناصر تروریست کومله که جعل عنوان می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا