فوری/ فراخوان دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران به پیشمرگان کومله

آکام نیوز/اختصاصی: یک مقام امنیتی در گفت و گو با آکام نیوز ضمن تایید تماس رهبران اتحادیه میهنی کردستان عراق با سرکردگان هر ۳ شاخه کومله برای تخلیه اردوگاه ها اظهار داشت؛ عزم جمهوری اسلامی ایران کاملا جدی است و این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش آکام نیوز، این مقام امنیتی اضافه کرد؛ در صورتیکه کومله ها حاضر به تخلیه اردوگاه ها نشوند، با اقدامات بازدارنده قهری مواجه خواهند شد.

مقام امنیتی کشورمان به پیشمرگان کومله نیز توصیه کرد؛

قطعا متوجه جدیت جمهوری اسلامی ایران و حکومت اقلیم کردستان شده اید، بزودی بساط کامل کومله از شمال عراق برچیده خواهد شد، برای سران کومله مهم نیست که نیروهای عراقی متوسل به خشونت شوند چرا که امثال عبدالله مهتدی، رضا کعبی و ابراهیم علیزاده در اروپا زندگی خود را دارند و در زمان حمله احتمالی نیز در اردوگاه حضور نخواهند داشت، لذا از دور فرمان ایستادگی صادر می کنند اما خود فرار را بر قرار ترجیح داده اند.

دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران به پیشمرگان کومله و خانواده هایشان توصیه می کند هر چه سریع تر جان خود را نجات دهند و در دام شعارهای مقاومت و تبلیغی کومله گرفتار نشوند و به آغوش خانواده و کشورشان برگردند.

جمهوری اسلامی ایران با رافت اسلامی با فریب خوردگان برخورد می کند.

پیشمرگانی که قصد جدایی از کومله و بازگشت به کشورمان را دارند و نگران برخوردهای احتمالی هستند برای مشاوره می توانند با پایگاه خبری تحلیلی آکام نیوز ارتباط بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا