درخواست ملاقات سران ۳ شاخه کومله با پافل طالبانی رهبر اتحادیه میهنی کردستان در خصوص فشارهای اتحادیه میهنی به کومله ها برای ترک اردوگاه های اصلی

آکام نیوز/اختصاصی: یک منبع نزدیک به اتحادیه میهنی کردستان عراق به آکام نیوز گزارش داد، اخیرا سید ابراهیم علیزاده سرکرده کومله – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران، به نمایندگی از کومله مهتدی و کومله رضا کعبی، نامه ای را با مضمون درخواست ملاقات حضوری با پافل طالبانی رهبر اتحادیه میهنی کردستان تحویل دفتر وی داده اند.

به گزارش آکام نیوز، درخواست ملاقات با رهبر اتحادیه میهنی کردستان از سوی هر سه شاخه کومله داده شده و طبق گزارش واصله، اتحادیه میهنی کردستان به کومله ها اعلام کرده که بزودی پاسخ این درخواست را خواهند داد.

آکام نیوز مطلع شده کومله ها قصد دارند تا در نشست خصوصی با پافل طالبانی، اتحادیه میهنی را مجاب کنند تا تسلیم فشارهای جمهوری اسلامی نشود و در عین حال نیز تلاش کنند تا اتحادیه میهنی را تحت تاثیر گذاشته و به آنها بگویند که اگر اتحادیه میهنی تسلیم فشارها شود، این به ضرر آنها خواهد بود!!

از سویی دیگر گروهک کومله قصد دارند هیئت مشترکی را تعیین کنند تا بتوانند احزاب اقلیم کردستان را تحت فشار قرار دهند و به آنها القا نمایند که مردم اقلیم کردستان هم نمی خواهند کومله از منطقه آنها خارج شود!

بدون شک این تاکتیک ها و روش های نخ نما شده هم نمی تواند تاثیری بر جدیت جمهوری اسلامی ایران بگذارد و بزودی اتحادیه میهنی بدون توجه به جوسازی های کومله در شبکه های مجازی، آنها را از اردوگاه ها بیرون خواهد کرد و اهالی روستاهای زرگویز و زرگویزله می توانند همچون سالهای قدیم، بر خاک خود مسلط شوند و زرگویز و زرگویزله را به مکانی برای گردشگری و درآمدزایی تبدیل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا