افشای دروغ دیگر گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان/علی غلام ویسی هم زنده از آب در آمد+ فیلم

آکام نیوز/اختصاصی: پایگاه خبری آکام نیوز در دو گزارش قبلی دروغ های بزرگ و عجیب کومله را افشا کرد، نخست اینکه این گروهک مدعی شده بود یک جوان تشکیلات مخفی کومله به نام آژوان کیانی در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده است، اما کاشف به عمل آمد که این نام وجود خارجی ندارد و شخصی که از او به اسم آژوان کیانی نام برده شده بود در حقیقت فارس زبان است، اهل کرج است و نام حقیقی وی ابوالفضل محبوب فلاح گراکویی است!

به گزارش آکام نیوز، نکته قابل تامل این است که اکثر رسانه های خارج از کشور هم همین خبر را عینا به نقل از کومله منتشر کرده بودند، در حالیکه این جوان حتی کرد زبان هم نبود و کومله از تصاویر وی که در پیج شخصی او منتشر شده بود استفاده کرده بود و با یک نامی که وجود خارجی ندارد، یک خبر دروغ منتشر کردند.

پس از افشای این رسوایی بزرگ، آکام نیوز تصمیم گرفت در خصوص هویت دیگر افرادی که در خبرهای کومله به آنها اشاره می شود را نیز بررسی کند که مشخص شد تمام خبرهایی که در این مدت به عنوان ترور فلان فرد نظامی یا امنیتی از سوی گروه موسوم به مبارزان پرچم سرخ کومله که منتسب به کومله زحمتکشان کردستان هستند و ریبوار دارسیران بنیانگذار این گروه موهوم است، منتشر شده، کذب محض است.

این گروه، حتی تصاویر بیمارانی که خصوصا در تصادفات خیابانی به اورژانس منتقل می شدند را در صفحه خود منتشر کرده و مدعی می شدند، این افراد نظامی هستند و توسط کومله زحمتکشان ترور شده یا هدف قرار گرفته اند!

آکام نیوز، هفته گذشته با یکی از همین به اصطلاح نظامیانی که کومله مدعی ترور او شده بود گفت و گو کرد و مشخص شد این فرد کاسب است، هیچ ارتباطی با نیروهای نظامی و انتظامی ندارد، درجه دار هم نیست، کرد زبان هم نیست و از همه مهم تر زنده است!

ویدیوی اظهارات آقای احمد غلام زاده اهل یکی از شهرهای استان تهران را که کومله در اطلاعیه خود نام وی را زاهد ویسی افسر آگاهی معرفی کرده بود که گویا از سوی این گروه ترور شده را منتشر کردیم.

امروز نیز بار دیگر کومله رسوا شد، کومله زحمتکشان مدعی شده فردی به نام علی غلام ویسی اهل بیساران مریوان را در قهوه خانه مابین جوجه سازی و کانی دینار هدف قرار داده و کشته اند!

آکام نیوز پس از انجام تحقیقات به این نتیجه رسید در این قهوه خانه هرگز درگیری یا تیراندازی منجر به قتل اتفاق نیفتاده و کسی هم در بیساران چنین فردی را نمی شناسد و هیچ مراسم ترحیم و بزرگداشتی هم برای این شخص برگزار نشده و در هیچ بیمارستانی هم نام وی ثبت نشده است.

لذا برای ما محرز شد باز هم کومله به مردم دروغ گفته است و با بررسی تصاویری که کومله منتشر کرده بود به یک پیج اینستاگرام رسیدیم و مشخص شد صاحب این پیج یک شهروند اصفهانی است که روحش از این ماجراها خبر ندارد و با شنیدن خبر قتل خود نیز بشدت متعجب شد!

نام واقعی این شهروند اصفهانی،علی اصفهانی است، وی از کسبه اصفهانی بوده و اصالتا نیز اهل اصفهان است و حتی به زبان کردی هم هیچ آشنایی ندارد.

آقای اصفهانی در ویدیویی که بصورت اختصاصی برای آکام نیوز ارسال کرده اظهار داشت، کومله عکس های من را از پیج اینستاگرامم برداشته و هیچ آشنایی هم با کردستان ندارم.

آقای اصفهانی از مردم خواست به راحتی فریب اخبار این نوع گروهک ها را نخورند.

به مردم نیز توصیه می کنیم پیج های خود را عمومی نکنند تا مورد سو استفاده گروه های فرصت طلب و دروغگو قرار نگیرند و به محض مشاهده تصاویر خود در رسانه های گروهک ها موضوع را با ما در میان بگذارند.

بزودی جزییات بیشتری از دروغ های کومله را افشا خواهیم کرد.

ویدیوی اظهارات آقای اصفهانی (یا همان علی غلام ویسی!) را ملاحظه می فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا