شگرد جدید جانشین سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان در تخریب وجهه سایر گروهک های کردی و جذب پیشمرگان و اعضای زن از دیگر گروهک های کردی!

آکام نیوز/اختصاصی: ریباز شریفی(جانشین حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی پاک) در راستای تخریب وجهه سایر گروهک های کردی و جذب پیشمرگان و اعضای زن آنان، تحویل کارت لاینگری(هواداری) گروهک پاک برای اعضای زن را مشروط بر ضبط فیلم بیست ثانیه ای از تجاوز اعضای گروهکی که قبلا در عضویت آن بوده(حتی به کذب) اعلام نموده و به منظور جذب و ترغیب پیشمرگان و اعضای زن، علاوه بر دریافت حق عضویت سالانه، گاها در قبال این امر وجه نقد پرداخت می نماید.

به گزارش آکام نیوز، اقدام مذکور، در زمان مراجعه پیشمرگان زن گروهک ها به دفتر گروهک پاک در اربیل(احتمالا دفتر سلیمانیه نیز انجام می شود) و با توجه به نیازمندی آنان برای اقامت در اقلیم صورت می گیرد.

سرکردگان گروهک پاک با این حربه، درصدد جلب حمایت بیش از پیش حکومت اقلیم، نمایش احتمالی فیلم ها به نیروهای خویش و حتی خانواده هایشان در راستای تحکیم پیوند اعضای زن گروهک پاک با سرکردگان و جلوگیری از فرار آنان از اردوگاه و مقرات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا