رهبری شورایی یا پوششی برای فریب؟؟!!

آکام نیوز: یکی از سیاست های اعلام شده گروهک های کمونیست کارگری، تاکید بر حکومت شورایی در جامعه و حذف رئیس، رهبر، دبیر کل و یا هر جایگاه حکمرانی انفرادی است.

به گزارش آکام نیوز، شعار حکومت شورایی، سرلوحه شعارهای اصلی جریانات چپ و کمونیست ایرانی است.

اما این شعارها با واقعیت موجود در این جریانات، تفاوت های فاحشی دارد و صرفا برای تلطیف موضوع و فریب اذهان، در جریانات کمونیست کارگری، به جای دبیرکل یا رئیس، از واژه”لیدر” استفاده می شود.

اگر این جریانات مدعی حکومت شورایی هستند پس نقش لیدر در این گروهک ها چیست؟ یا تفاوت لیدر با دبیرکل یا رئیس در کجاست؟ و اساسا چرا بجای رهبری شورایی از لیدر استفاده می شود؟!  و اصولاً چرا لیدرها یا همان اعضای رهبری، تغییری نمی کنند و مادام العمر هستند؟!

بطور مثال حمید تقوایی در گروهک کمونیست کارگری، خالد حاج محمدی در گروهک خط رسمی و رحمان حسین زاده در گروهک حکمتیست که چندین دهه است با عناوین مختلف بر تخت ریاست تکیه زده و برای حفظ قدرت خود رهبری شورایی در ظاهر به نمایش گذاشته اند!؟؟

غیر از این است که تمام سیاست و جنگ ها در این جریانات چپ و کمونیستی تنها و تنها برای کسب قدرت و صندلی رهبری مادام العمر است و قصد این جریانات تنها ارتزاق با استفاده از جایگاه لیدری و یا دبیرکلی است؟؟!!!

آیا شما از شغل و منبع درآمد این افراد به اصطلاح لیدر اطلاعی دارید؟؟؟!!
راز کنار گذاشتن افراد مدعی رهبری و ریاست، در طول تشکیل این گروهک ها چیست؟؟!!
در ادامه آکام نیوز از جنگ قدرت و فساد در سیستم این گروهک ها پرده بر خواهد داشت…
با ما باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا