فوری/برگزاری جلسه فوق العاده هر ۳ شاخه گروهک تروریستی کومله در اردوگاه کومله کمونیستی

آکام نیوز/اختصاصی: مطلع شدیم، هر ۳ شاخه کومله(کومله مهتدی، کومله کعبی و کومله کمونیستی) در راستای اجرای بند تخلیه اردوگاه های کومله در توافقنامه امنیتی، نشستی اضطراری برگزار کرده اند.

به گزارش آکام نیوز، در این نشست فوق العاده، برنامه های هر سه شاخه کومله برای عملیاتی نمودن تخلیه اردوگاه های اصلی تشریح شد.

فشارهای حکومت مرکزی عراق به شاخه های مختلف کومله در ماه ها و هفته های اخیر به اوج خود رسید و سران کومله دیگر متوجه این حقیقت شدند که این بار نمی توانند وقت کشی کنند و تمام ترفندهای کومله برای مقاومت در برابر این دستور شکست خورد.

طی چند وقت اخیر، یکی از مسئولین اصلی و بلندپایه عراقی که از بغداد به سلیمانیه سفر کرده بود، در نشست با سران کومله، بشدت از آنها عصبانی و خشمگین بوده و هشدار داده که کومله ها باید هر چه سریع تر اردوگاه های اصلی را تخلیه کنند در غیر اینصورت، همه پیشمرگان به مرز باشماق منتقل شده و به جمهوری اسلامی ایران تحویل داده خواهند شد.

سران کومله نیز که متوجه جدیت موضوع شدند، ابراهیم علیزاده سرکرده کومله کمونیستی را به عنوان نماینده شاخه های کومله انتخاب کردند و مقرر شد برای عملیاتی نمودن این دستور، نظرات و تصمیمات خود را به ابراهیم علیزاده اعلام کرده و او نیز به نمایندگی از کومله نتایج را به اطلاع هیئت های عراقی،برساند.

آکام نیوز مطلع شده، بزودی اردوگاه های زرگویز، زرگویزله و بانه گه وره خالی از سکنه خواهد شد.

جا دارد از جدیت حکومت مرکزی عراق و دولت اقلیم کردستان تقدیر کنیم که به سران کومله نشان دادند، این بار مسئله کاملا جدی است و وقت کشی هم نتیجه نخواهد داشت.

اخبار لحظه به لحظه از تخلیه اردوگاه های کومله را در آکام نیوز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا