عضو گروهک تروریستی کومله به آلمان پناهنده شد

آکام نیوز/اختصاصی: در پی فشارهای حکومت مرکزی عراق و دولت اقلیم به گروهک تروریستی کومله برای تخلیه اردوگاه ها و مقرات اصلی، از چند ماه پیش تا کنون شماری از پیشمرگان کومله از این گروهک جدا شده و یا به کشور بازگشته و یا عازم اروپا شده اند.

به گزارش آکام نیوز، پیشمرگانی که توانایی مالی داشتند ترجیح دادند به اروپا مهاجرت کنند، در همین ارتباط باخبر شدیم، مسعود دست گزیده از اعضای کومله، پس از بارها خروج ناموفق از مرزهای ترکیه، بالاخره موفق شد راهی آلمان شود و از این کشور پناهندگی دریافت کند.

نکته قابل توجه این است که این عضو کومله، پس از قطعیت دریافت پناهندگی، از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و تغییر موضع داده و در پست های مختلف در شبکه های اجتماعی، ضمن به سخره گرفتن عبدالله مهتدی و توهین به او، از سیاستهای این گروهک نیز بشدت انتقاد کرده است.

بیشتر اعضای کومله پس از خروج از این گروهک، تغییر موضع داده و علیه سیاستهای کومله دست به افشاگری می زنند، دلیل این اقدام نیز این است که اعضای کومله، تا زمانیکه در اردوگاه هستند از ترس جان خود نمی توانند با کومله مخالفتی داشته باشند و برای همین ترجیح می دهند پس از خروج از کومله، مواضع خود را علنی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا