خشم و عصبانیت مردم کردستان ایران از حزب دمکرات کردستان عراق به خاطر دعوت از گروهک تروریستی کومله در مراسم رسمی سالگرد تاسیس پارتی

آکام نیوز: در پی دعوت رسمی حزب دمکرات کردستان عراق(پارتی) از هر ۳ شاخه گروهک تروریستی کومله برای حضور در مراسمات هفتادوهشتمین سالگرد تاسیس پارتی در آلمان و کشورهای دیگر اروپایی، تعدادی از شهروندان شهرهای کردنشین کشورمان، در پیام هایی به آکام نیوز، ضمن گلایه و انتقاد شدید از این اقدام مقامات حزب دمکرات کردستان عراق، خواستار پاسخگویی این حزب شدند.

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله از دهه ۶۰ تا کنون، صدها شهروند کرد ایرانی را به قتل رسانده و در ۲۸ مردادماه ۱۳۵۸، مردم شهرهای کردنشین در کنار نیروهای مسلح، در جنگی تمام عیار با این گروهک ها، در نهایت آنها را شکست داده و از کشور فراری دادند و از آن زمان تا کنون این گروهک ها در کردستان عراق لانه کرده اند.

از آنجاییکه این گروهک ها بزودی ناچار به تخلیه اردوگاه های شمال عراق نیز خواهند شد، انتظار نمی رفت مسعود بارزانی به عنوان رهبر حزب دمکرات کردستان عراق، از مقامات خود بخواهد تا این گروهک ها را به مراسم رسمی خود دعوت کنند.

اقدام حزب دمکرات کردستان عراق در دعوت از تروریست های کومله، می تواند در روابط بین جمهوری اسلامی ایران با این حزب تاثیر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا