واکنش سران گروه های اهوازی به بلندپروازی های گروهک های کردی در رابطه با گسترش سرزمین های کردی تا مناطق عربی!

آکام نیوز: اخیرا لایوی در یکی از شبکه های اجتماعی گروه های اهوازی برگزار شده که در آن، سران این گروه ها به تخیلات سرکردگان گروهک های کردی در خصوص مناطق عرب نشین ایران و وصل آنها به سرزمین موهوم کردستان، واکنش نشان داده اند.

به گزارش آکام نیوز، محمد اسدی معروف به احمد المازی به برخی سوالات در خصوص بلندپروازی های سران گروهک های کردی و خواب هایی که برای مناطق عرب نشین کشورمان دیده اند پاسخ داد.

المازی در همین ارتباط اظهار داشت؛ در این مسئله شکی نیست که کردها در حال بلند پروازی برای خود هستند، آنها برای خود نقشه کردستان بزرگ طراحی می کنند و حرفهایی می زنند که بیننده و شنونده از شنیدن آن تعجب می کند.

متاسفانه این نقشه های شوم در تلویزیون منتسب به مسعود بارزانی طراحی شده است.

هنوز افکار عمومی فراموش نکرده اند که استاندار اربیل وقتی به ایران آمده بود روی بج سینه او نقشه‌ای جعلی از اقلیم کردستان درج شده بود که در آن بخشی از خاک ایران را نیز ضمیمه خود کرده بود.

البته این کردها نیستند که این نقشه ها را طراحی می کنند بلکه برخی از ایزدی ها و راست گرایان افراطی و سران احزاب کرد ایرانی هستند که این خواب ها را برای خود می بینند.

المازی تاکید کرد؛ احزاب کردی با وجود همه اختلافاتی که با هم دارند در زمینه مسئله اعراب و سرزمین اعراب، دارای نقاط مشترکی هستند و برای همین است که می بینیم کردها که از ثبات لازم هم در سیاست های خود برخوردار نیستند، برای تصاحب سرزمین ها از هم اکنون مشغول توطئه چینی هستند.

این مسئله را هم نباید فراموش کرد که کردها به صورت ژنتیکی اینگونه هستند یعنی همه چیز را برای خود می خواهند و به کم قانع نیستند. اگر به آنها باشد دنیا مال آنهاست و می خواهند دنیا را تصاحب کنند.

وقتی از نقشه سرزمین بزرگ کردستان از آنها سوال می شود، می گویند؛ چون لرها در اهواز هستند، پس سرزمین خود را تا اهواز ترسیم می کنیم!

آنها صرفا کارشان طراحی نقشه خیالی نیست، بلکه برای تحقق این نقشه مشغول برنامه ریزی هستند، لذا ما هم باید متحدانه جلوی آنها ایستادگی کنیم.

متحد ما کردها نیستند، متحد ما ترک ها هستند، چون ترک ها مرزی ندارند و مشکلی هم با آنها وجود نخواهد داشت.

المازی در پایان بر این مسئله نیز تاکید کرد که ما با مردم کردزبان مشکلی نداریم، مشکل ما با رهبران گروهک هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا