حمله شدید حکمتیست به اظهارات ضد ایرانی حمید تقوایی و حمایت تقوایی از حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران

آکام نیوز: اخیرا حمید تقوایی سرکرده حزب کمونیست کارگری ایران در اظهاراتی ضمن حمایت تمام قد از حمله رژیم صهیونیستی به ایران، این حمله را به نفع اپوزیسیون دانست!

به گزارش آکام نیوز، تقوایی با امید بستن به اشغال نظامی کشورمان، مدعی شد این مسئله باعث می شود اپوزیسیون بتوانند در ایران حکمرانی کنند.!

حزب کمونیست کارگری-حکمتیست با صدور بیانیه ای ضمن حمله به سیاستهای حمید تقوایی و قرار گرفتن او در صف حمله نظامی به ایران، اظهارات او را تحلیلی غیر واقعی خواند.

حکمتیست در بیانیه خود نوشت؛ حمید تقوایی رهبر حزب کمونیست کارگری ایران اخیرا مواضعی در برابر حمله احتمالی اسرائیل و غرب به ایران گرفته است و مواضع نیروهای مختلف چپ را در یک کفه گذاشته و تحلیلی غیر واقعی از جهت گیری سیاسی حزبی مانند حکمتیست گرفته که فعالین جنبش کمونیسم کارگری را ملزم به نقد او و حزب کمونیست کارگری می کند.

این تببین از شرایط کنونی در حالی اعلام می شود که دولت اسرائیل اعلام کرده مراکز نفتی و حتی شاید مراکز هسته ای در ایران را مورد حمله قرار خواهد داد. تمامی این فرمول بندی در شراطی انجام می شود که شاهد یکسال نسل کشی و کشتار اسرائیل هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا