افشاگری آکام نیوز از رسوایی دیگر کومله زحمتکشان کردستان/ شخصی که کومله مدعی بود او را ترور کرده اند زنده است/فیلم اختصاصی آکام نیوز از اظهارات احمد غلام زاده(زاهد ویسی دروغین)

آکام نیوز: پس از افشاگری آکام نیوز در خصوص دروغ بزرگ کومله که در آن مدعی شده بودند جوانی به نام آژوان کیانی از نیروهای تشکیلات مخفی این گروهک در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده، این بار یکی دیگر از دروغ های این گروهک را افشا می کنیم.

به گزارش آکام نیوز، گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان با هدف فریب افکار عمومی و قدرت نمایی پوشالی، در سایت ها و شبکه های اجتماعی این گروهک، مدعی شده یکی از افسران اداره آگاهی مریوان را در نزدیکی تالار کانی واقع در روستای حسن آباد مریوان کشته اند!

پس از انجام تحقیق و بررسی های گسترده متوجه شدیم در محلی که کومله مدعی ترور این فرد شده، هیچ درگیری اتفاق نیفتاده و کسی هم ترور نشده است.

کومله نام این فرد را زاهد ویسی اهل قروه اعلام کرد!

در حالیکه چنین شخصی همچون ماجرای آژوان کیانی، وجود خارجی ندارد و کومله باز هم به مردم دروغ گفته است.

آکام نیوز موفق شد با بررسی عکسی که کومله زحمتکشان از این فرد منتشر کرده بود وی را پیدا کند و در نتیجه خبر زنده بودن این شخص را اعلام می کنیم!

نکته قابل توجه این است که نام این فرد احمد غلام زاده است که ۴۸ سال است در یکی از شهرهای استان تهران اقامت دارد و در طول عمر خود در هیچ شهر کردنشین زندگی نکرده است.

آقای غلام زاده در ویدیویی که بصورت اختصاصی برای آکام نیوز ارسال نموده اعلام کرد بنده نه نظامی هستم نه کرد زبان. و گروهک کومله عکس من را از پیج اینستاگرامم برداشته اند و با دروغ من را نظامی معرفی کرده و مدعی ترور من شده اند!

در پایان توجه مخاطبین عزیز و خصوصا رسانه های کردی که طوطی وار و بدون بررسی صحت و سقم یک ادعا آن را منتشر می کنند را جلب می کنیم به اظهارات آقای غلام زاده یا همان زاهد ویسی دروغین کومله!

شایان ذکر است گروهک تروریستی کومله زحمتکشان کردستان اوایل خردادماه سالجاری نیز در خبر کذبی مدعی شده بود یکی از جوانان عضو تشکیلات مخفی این گروهک به نام آژوان کیانی کشته شده که آکام نیوز ویدیوی اظهارات این جوان کرجی را هم منتشر کرد و کذب بودن این ادعا هم بر همگان روشن شد.

بزودی خبرهای دیگری از دروغ های سریالی کومله را منتشر خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا