احتمال درگیری نظامی گروهک تروریستی کومله با آسایش اتحادیه میهنی و حشدالشعبی عراق/نمایندگان کومله در نشست با اتحادیه میهنی چه کسانی بودند؟!

آکام نیوز/اختصاصی: در روزهای گذشته، نشست مشترکی بین مقامات اتحادیه میهنی کردستان و سران گروهک تروریستی کومله برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، نوید مهرآور از کومله زحمتکشان کردستان، امید احمدزاده از کومله مهتدی و حسن رحمان پناه و آکو انوری از کومله علیزاده در نشست مشترک با آسایش اتحادیه میهنی در شهر سلیمانیه حضور داشتند.

در این نشست، مقامات ارشد آسایش و اتحادیه میهنی کردستان به صراحت اعلام کردند که کومله باید خلع سلاح شود و اردوگاه و مقرات را نیز تخلیه کند.

سران کومله نیز بشدت با این خواسته اتحادیه میهنی کردستان مخالفت کرده و حاضر به پذیرش آن نشدند.

گروهک تروریستی کومله پس از این نشست، در فراخوانی از افراد وابسته به خود و هواداران خواست تا در اردوگاه کومله دست به تجمع اعتراضی بزنند تا بتوانند حکومت اقلیم را تحت تاثیر قرار داده و آنها را وادار به عقب نشینی کنند.

همچنین در خبری دیگر مطلع شدیم، سران گروهک تروریستی کومله بصورت گسترده فراخوان جذب داوطلب با هدف مسلح کردن آنان را داده تا در درگیری نظامی احتمالی با آسایش اتحادیه میهنی کردستان و حشد شعبی به این گروهک کمک کنند.

این در حالی است که سران اصلی کومله در اروپا بسر می برند و قصد دارند از پیشمرگان عادی به عنوان سپر انسانی جهت رسیدن به اهداف شوم خود، استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا