خشم و عصبانیت گروهک تروریستی کومله از سخنرانی ضد صهیونیستی دکتر محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی/ کومله نگران جان ارباب است!+ سند

آکام نیوز: چندی پیش بود که محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت، ما ملت ایران به کشته شدن کمتر از نتانیاهو راضی نیستیم.

اظهارات نماینده مردم بوکان با استقبال مردم ایران خصوصا بوکانی ها و کردهای ایران روبرو شد اما در آنسوی مرزها، گروهک تروریستی کومله مهتدی که ۴ پیشمرگ خود را فدای رژیم صهیونیستی کرده بود، بشدت از اظهارات دکتر عثمانی خشمگین شده است.

اما ببینید واکنش سران گروهک کومله به سخنرانی دکتر عثمانی علیه ارباب شان بنیامین نتانیاهو؛

کسی از این آدم قسیم عثمانی خبر دارد که کجاست و چه بر سرش آمده؟!

این مزدور نماینده جمهوری اسلامی در پارلمان ایران و در زمان کشتن اسماعیل هنیه، بشدت عصبانی شد، کسی نمی توانست او را کنترل کند، او فریاد می زد که به کمتر از مرگ نتانیاهو راضی نیست.

شایان ذکر است گروهک کومله نسبت به دیگر گروهک های کردی بیشترین واکنش را علیه نماینده مردم بوکان بخاطر اظهارات ضد رژیم کودک کش صهیونیستی، نشان داده است، البته اگر جز این بود باید تعجب می کردیم، چرا که نوکر نگران جان ارباب خود است و این هم سند دیگری از نوکری گروهک کومله برای بنیامین نتانیاهو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا