درگیری حکمتیست ها با سلطنت طلبان به اوج خود رسید/ سلطنت طلبان به رای دهندگان فحاشی های رکیکی می کردند و همه را به قتل هم تهدید می کردند

آکام نیوز: پس لرزه های درگیری سلطنت طلبان و حکمتیست ها که استارت آن در روزهایی که گروه های ضد انقلاب در خارج از کشور علیه برگزاری انتخابات، زده شد همچنان ادامه دارد.

به گزارش آکام نیوز، در روز اعتراض به برگزاری انتخابات در تجمع خارج از کشور گروه های چپ، کمونیست و سلطنت طلبان، دو گروه با یکدیگر درگیر شده و علیه هم، اقدام به فحاشی های بسیار رکیکی کردند.

سعید آرمان از اعضای رده بالای حکمتیست در نشریه موسوم به کمونیست هفتگی(شماره ۷۵۸) در یادداشتی تحت عنوان{ لمپنیسم هواداران سلطنت در روز اعتراض به انتخابات در لندن} از خجالت سلطنت طلبان درآمد.

در بخشی از یادداشت آرمان آمده است؛ در روز اعتراض به انتخابات، آنچه توجه همه را به خود جلب می کرد لمپنیسم و فحش و ناسزاگویی لمپن های مدافع سلطنت به رای دهندگان و بیشتر از آنان به کمونیست ها بود. نحوه رفتار وحوش سلطنت طلبان و الفاظ رکیک و زننده آنان و تهدیدات به مرگ و قتل مخالفین، بیانگر دفاع سرسخت آنان از جلادان ساواک و شعبان بی مخ های مدافع سلطنت می باشد. آنان به رای دهندگان ضمن ناسزا حمله فیزیکی می کردند و در صورت عدم دخالت پلیس، ظرفیت های بیشتری از لمپنیسم و درگیری فیزیکی را از خود نشان می دادند.

حساسیت و خصومت غیرقابل وصف چماقداران رضا پهلوی به انقلابیون ۱۳۵۷ و شعار آزادی و برابری به وضوح قابل مشاهده بود.

متن کامل یادداشت سعید آرمان را ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا