گروهک جنایتکار کومله مهتدی، رابطه و همکاری این گروهک با رژیم کودک کش صهیونیستی را علنی کرد+عبدالله مهتدی ناهید بهمنی را به عقد نتانیاهو در می آورد؟!

آکام نیوز: در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و ترور سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان و همچنین قتل و عام ساکنین غزه و جنوب لبنان توسط رژیم کودک کش اسرائیل، گروهک تروریستی کومله مهتدی، رسما از جنایات صهیونیست ها حمایت کرده و اظهار امیدواری کرد بزودی، رابطه خویشناوندی هم بین صهیونیست ها و کومله شکل بگیرد.

به گزارش آکام نیوز، رئوف بانه مسئول مرکز موسوم به پیشمرگان قدیمی کومله مهتدی و دست راست عبدالله مهتدی در بخش رسانه ای و تبلیغاتی کومله، در پیامی ضمن حمایت از جنایات صهیونیست ها و قتل و عام کودکان غزه و لبنان نوشت؛

شاید به زودی در بین مردم کرد(شما بخوانید کومله مهتدی) و اسرائیل، رابطه خویشناوندی شکل بگیرد.

عروس و داماد هم از بین ما و اسرائیلی ها خواهند بود و با رقص و پایکوبی و ترانه های علی گلینانی، عروسی بزودی برپا خواهد شد.!

آکام نیوز به عبدالله مهتدی و نوچه اش پیشنهاد می کند، همچون مهدی ابریشمچی که همسرش مریم رجوی را طلاق داد و او را برای استحکام رابطه خویشاوندی به عقد مسعود رجوی درآورد، عبدالله مهتدی هم ناهید بهمنی را طلاق داده و به عقد بنیامین نتانیاهو در آورد تا این رابطه خویشاوندی به قول رئوف بانه به خوبی شکل بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا