افشای تاکتیک گروهک تروریستی کومله برای فریب اتحادیه میهنی کردستان/ کومله زنان و کودکان را برای مدتی در اردوگاه زرگویزله مستقر می کند!

آکام نیوز/اختصاصی: در پی فشارهای جدی اتحادیه میهنی کردستان به گروهک تروریستی کومله برای تخلیه اردوگاه ها، مطلع شدیم، سران این گروهک تصمیم گرفته اند اعضا و خانواده هایشان را به اردوگاه زرگویزله منتقل کنند.

به گزارش آکام نیوز، بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته در کومله مهتدی، مقرر شد اعضا و خانواده هایشان که در مقر “به کره جو” سکونت دارند برای مدتی به اردوگاه زرگویزله منتقل شوند.

با توجه به عزم جدی اتحادیه میهنی کردستان و اقلیم کردستان مبنی بر خلع سلاح و تخلیه اردوگاه های کومله، این گروهک جهت پررنگ نشان دادن حضور خانواده ها و کودکان در اردوگاه زرگویزله، تصمیم به انتقال خانواده ها و کودکان از مقر به کره جو به اردوگاه زرگویزله گرفته اند.

طبق اخبار واصله، ادریس کلاه دوزی به همراه همسر و فرزندانش، جزو اولین افرادی بودند که اقدام به انتقال برخی وسایل شخصی خود به اردوگاه زرگویزله نموده اند.

مقرر گردیده سایر اعضای کمیته مرکزی هم به اردوگاه منتقل شوند تا با این ترفند، اتحادیه میهنی و حکومت اقلیم را فریب دهند و وانمود کنند در اردوگاه آنها فقط زن و بچه ها حضور دارند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا