حمایت عجیب مختار احمدی عضو کمیته رهبری گروهک تروریستی کومله از سمینار جورج تاون با وجود اعتراضات گسترده پیشمرگان کومله به حضور عبدالله مهتدی در جورج تاون!

آکام نیوز: موضوع شرکت عبدالله مهتدی در نشست دانشگاه جورج تاون و همکاری او با چهره ها و جریانات سراسری از جمله سلطنت طلبان و هنرپیشه های سینما، با موج گسترده اعتراضات و مخالفت های اعضای کومله روبرو شد.

به گزارش آکام نیوز، ۲۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ این نشست برگزار شد و در آن ائتلافی پوشالی شکل گرفت، ائتلافی که عمر آن به ماه هم نکشید و اختلافات بحدی بالا گرفت که رضا ربع پهلوی از این ائتلاف کناره گیری کرد.

عبدالله مهتدی هم در گفت و گو با شبکه دویچه وله آلمان، منشور براندازی را طرحی شکست خورده خواند و مدعی شد پروژه”یک کشور یک ملت شکست خورد”.

اما با این وجود، اخیرا مختار احمدی از افراد نزدیک به عبدالله مهتدی و عضو کمیته مرکزی گروهک کومله در یادداشتی، بار دیگر از نشست جورج تاون دفاع کرد و نوشت، هر روز بیشتر ضرورت جورج تاون احساس می شود! چون جورج تاون، نهادی برای جلوگیری از زنده نگه داشتن شوونیزم و تفکرات انحصارطلبانه پهلوی و غیرپهلوی ها بود! نهادی بود برای بحث در خصوص حقوق مردم کرد و دیگر ملت های ایران!

عضو کمیته رهبری کومله در حالی مدعی می شود که جورج تاون، نهادی برای جلوگیری از تفکرات انحصارطلبانه پهلوی بود که شخص رضا پهلوی از اعضای این به اصطلاح جنبش بود و رابطه خوبی با عبدالله مهتدی داشت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا